na krawędzi

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 12 Paź 2002, 18:52:57 CEST

On Saturday 12 October 2002 16:24, Tomasz Kłoczko wrote:
> db1 się nie przejmuj. W tej chwili wymaga go juz tylko rpm, a ten w wersji

> Po przejściu na rpm-a 4.1 to akutar zniknie już samo :)

Ano... tylko mam problem z db3... z rzeczy najbardziej się w oczy rzucających
to pam i poldek tego wymagają. Z poldka pewnie można wywalić, bo to odnośnie
rpma, natomiast kto byłby na tyle umiejętny i wywalił to z pama (żebym miał
czysty system do dalszej zabawy)?

I skoro tyle rzeczy tego używa (parę serwerów conajmniej), to czy rzeczywiście
się opłaca tego pozbywać? Ci developerzy chyba wiedzą co robią.