na krawędzi

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 12 Paź 2002, 18:58:43 CEST

On Sat, Oct 12, 2002 at 06:52:57PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Ano... tylko mam problem z db3... z rzeczy najbardziej się w oczy rzucających
> to pam i poldek tego wymagają. Z poldka pewnie można wywalić, bo to odnośnie
> rpma, natomiast kto byłby na tyle umiejętny i wywalił to z pama (żebym miał
> czysty system do dalszej zabawy)?
>
> I skoro tyle rzeczy tego używa (parę serwerów conajmniej), to czy rzeczywiście
> się opłaca tego pozbywać? Ci developerzy chyba wiedzą co robią.

Ale jeśli zdarzy ci się, że program używa bibliotek A i B, a biblioteka
A wymaga db3, a B db4, to masz SEGV pewny. Jeżeli system będzie oparty
jedynie o jedną wersję db, to takich kwiatków nie będzie.

Jak nie wierzysz, to zainstaluj nowego rpma (używającego db4) na
systemie korzystającym z nss_db używającym db3.

Ja natomiast nie wywalałbym na siłę gdbm.

Pozdrowienia,
        Jacek