na krawędzi

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 12 Paź 2002, 19:37:00 CEST

On Saturday 12 October 2002 19:11, Tomasz Kłoczko wrote:
> Chodzi o wycofywanie teg z użytku tam gdzie jest na to tylko możliwość.
> Pakiet może sobie gdzieś tam leżęć (supported).

No to ja mam dylemat. Wywaliłem z perl-modules kawałki odpowiedzialne za
budowanie modułu do gdbm. No to teraz jest problem jak to posortować i co ma
polecieć do supported (cały perl budowany z gdbm?), a co nie?

Acha... i czy ma ktoś jakąś listę perlowców (najlepiej siedzących na ircu :)?
Bo ja tego cholerstwa nieznoszę, a wszędzie tego pełno (kurde powinni to byli
nazwać spagetti).