na krawędzi

Sob, 12 Paź 2002, 19:09:17 CEST

On Sat, 12 Oct 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Ano... tylko mam problem z db3... z rzeczy najbardziej się w oczy rzucających
> to pam i poldek tego wymagają. Z poldka pewnie można wywalić, bo to odnośnie
> rpma, natomiast kto byłby na tyle umiejętny i wywalił to z pama (żebym miał
> czysty system do dalszej zabawy)?

W RH/MDK używanei db4 trenują już od pewnego czasu i tu kierowałbym sie
sparwdzajac czy już czegoś nie dostosował.

> I skoro tyle rzeczy tego używa (parę serwerów conajmniej), to czy rzeczywiście
> się opłaca tego pozbywać? Ci developerzy chyba wiedzą co robią.

IIRC to wszsytko to wynik zaszłości, a nie świadomego wyboru.

Chodzi o nic innego jak cięcie po entropii :)
Jeżeli masz dwa db beckendy to masz dwa razy wieksze prawdopodobieństwo że
w którymnś z nich znajdziesz brzydki błąd ..