Nowy etap

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 13 Paź 2002, 02:45:35 CEST

Hejka!

Zacznę od tego, dlaczego piszę na -devel, a nie -users. Otóż jest to
chyba informacja bardziej dla deweloperów.

Pamiętacie pewnie moje problemy ze STL2 - najpierw były programowe,
później Dżimik naprawił, a wtedy walnął mi jeden procek i tak się w
sumie na razie to skończyło.

Teraz mam w serwerowni SHG2 wprost spod igły z dwoma Xeonami 2.0 GHz i 3
GB ramu oraz macierzą Mylex. Na razie testowo wsadziłem tam jeden dysk
IBMa i skonfigurowałem go w macierzy. Instalacja przez sieć na tego
raida poszła naprawdę super i bezproblemowo (gratulacje dla wszystkich
zaaganżowanych w temat! :>).

Całość systemu chodziła OK, do czasu kiedy postanowiłem przejść na
kernel-smp-2.2.22-2 (wszak SHG2 to maszyna dwuprocesorowa) i tu spotkała
mnie poważna klapa. System się zawiesza podczas ładowania modułów
DAC960. W tym momencie mogę wykluczyć awarię sprzętu, w końcu dzisiaj go
wypakowałem z pudełka 8-). Ponadto brak bigmem to też poważny problem.
Nie chcę dalej truć Dżimiemu, więc...

Spróbowałem 2.4.18-2. No i pierwszy raz od niepamiętnych czasów wszystko
poszło OK. Jak na razie działa stabilnie. Chyba się przekonam do 2.4.x w
końcu (a byłem zagorzałym przeciwnikiem). Pozostaje mi jednak dawny nie
rozwiązany problem... Moja sieciówka: 3Com Corporation 3c900B-Combo
[Etherlink XL Combo] (rev 04), która pod 2.2.x działa OK, pod 2.4.x źle
wykrywa mi medium. Tzn. jest to sieciówka z AUI, BNC i UTP, a ja chcę
żeby używała BNC, niestety ona się upiera przy UTP.

Krótko mówiąc co robić? Jestem już tak zdesperowany, że je zamienie na
coś innego ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)