Nowy etap

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 13 Paź 2002, 11:27:14 CEST

On Sun, Oct 13, 2002 at 02:45:35AM +0200, Michal Margula wrote:
> Spróbowałem 2.4.18-2. No i pierwszy raz od niepamiętnych czasów wszystko
> poszło OK. Jak na razie działa stabilnie. Chyba się przekonam do 2.4.x w
> końcu (a byłem zagorzałym przeciwnikiem). Pozostaje mi jednak dawny nie
> rozwiązany problem... Moja sieciówka: 3Com Corporation 3c900B-Combo
> [Etherlink XL Combo] (rev 04), która pod 2.2.x działa OK, pod 2.4.x źle
> wykrywa mi medium. Tzn. jest to sieciówka z AUI, BNC i UTP, a ja chcę
> żeby używała BNC, niestety ona się upiera przy UTP.
>
> Krótko mówiąc co robić? Jestem już tak zdesperowany, że je zamienie na
> [...]

Heh, miałem *dokładnie* taki sam problem. Tylko wcześniej niezbyt
używałem tej sieciówki, więc się słabo starałem, żeby to naprawić.
Solution jest naprawdę proste. Trzeba ściągnąć dosowy program
3c59xcfg.exe (google is your friend), odpalić komputer pod dosem (ja
ściągąnąłem z freedos.org jakiś bootdisk) i ustawić w tym programie
bnc/half-duplex. Zrobiłem to wczoraj (mem dnia? :-) i wszystko ładnie
działa.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h