na krawędzi

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 14 Paź 2002, 00:26:52 CEST

On Sat, Oct 12, 2002 at 06:52:57PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Ano... tylko mam problem z db3... z rzeczy najbardziej się w oczy rzucających
> to pam i poldek tego wymagają. Z poldka pewnie można wywalić, bo to odnośnie
> rpma, natomiast kto byłby na tyle umiejętny i wywalił to z pama (żebym miał
> czysty system do dalszej zabawy)?

Chodzi o pam_userdb.so z podstawowego pama i oddzielny moduł pam_db?
Trzeba przerobić, żeby budował się z db4 - zapewne na etapie configure.

Co do przechodzenia na nowsze wersje - jest jeszcze gettext 0.11.x (na
-rDEVEL). Próbowałem z nim budować różne rzeczy - to jest jakaś masakra,
skończyło się na żonglowaniu wersjami w zależności od pakietu :/
Co najmniej kilkadziesiąt pakietów do łatania.

No i poprawki na ISO C++ i libstdc++v3 - pakiety do znalezienia pewnie
w nestowych buildlogach (jeszcze nie zaglądałem - na razie próbuję się
pozbyć libstdc++-2.10.0, zostało jeszcze 8 pakietów wymagających starej
wersji... jak na razie z 50% pakietów wymagało łatania).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/