SPECS: pango.spec (GNOME_2_0) [trojan]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 14 Paź 2002, 10:33:37 CEST

On Mon, 14 Oct 2002 10:26:48 +0200 (CEST)
Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl> wrote:

> Na HEAD jest pagno 1.1.1 (dla GNOME 2.1), podobnie na HEAD znalazły
> się gtk+2, atk, i inne gnomowe rzeczy, które właściwie powinny być na
> DEVEL(a to już nie moja sprawka ;). Jednak prościej było mi zrobić
> brancha GNOME_2_0 niż przenosić wszystkie pozostałe spece na DEVEL.

Dlaczego powinny być na DEVEL? Przecież to są zupełnie autonomiczne
spece. W DEVEL są tylke te pakiety które kolidowały by nazwą z tym co
pod stare gnome jest - gnome-applets, gnome-games. A pango 1.0.5 chmm, w
sumie niby może być gnome 2.0, w końcu to nie to samo co gnome 2.1(2)
nad którym prace trwają :)

                              Artur