SPECS: pango.spec (GNOME_2_0) [trojan]

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 14 Paź 2002, 10:40:34 CEST

On Mon, 14 Oct 2002, Artur Flinta wrote:

> Dlaczego powinny być na DEVEL? Przecież to są zupełnie autonomiczne
> spece. W DEVEL są tylke te pakiety które kolidowały by nazwą z tym co
> pod stare gnome jest - gnome-applets, gnome-games. A pango 1.0.5 chmm, w
> sumie niby może być gnome 2.0, w końcu to nie to samo co gnome 2.1(2)
> nad którym prace trwają :)

Na DEVEL powinny się IMVHO znaleźć w momencie aktualizacji do wersji
rozwojowych z 2.1. Tym bardziej, że 2.0 jest już w miarę stabilne i
pewnie, jeżeli wydanie 1.0, się przeciągnie, mogłoby się w nim spokojnie
znaleźć. A 2.1, o czym przekonałem się na własnej skrze, pozostawia wiele
do życzenia.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)