SPECS: pango.spec (GNOME_2_0) [trojan]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 14 Paź 2002, 10:47:09 CEST

On Mon, 14 Oct 2002 10:40:34 +0200 (CEST)
Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl> wrote:

> Na DEVEL powinny się IMVHO znaleźć w momencie aktualizacji do wersji
> rozwojowych z 2.1. Tym bardziej, że 2.0 jest już w miarę stabilne i
> pewnie, jeżeli wydanie 1.0, się przeciągnie, mogłoby się w nim
> spokojnie znaleźć. A 2.1, o czym przekonałem się na własnej skrze,
> pozostawia wiele do życzenia.

Gnome 2.0 nie ma sensu publikować bo ma mniejszą funkcjonalność od
Gnome 2.2 któe zostanie kiedyśtam wydane a rozwijane jest pod
nazwą Gnome 2.1 A jakie są problemy z gnome 2.1 jakich nie sprawia gnome
2.0? Bo jakoś mam to u siebie i większych nie widzę. Zresztą po co komu
Gnome 2.x jeżeli nie ma jeszcze mozilli pod gtk+2 i galeon2 i gimpa w
stabilnych wersjach ;)

                           Artur

--
 Zawsze kiedy jest problem, jest jakieś
rozwiązanie; zatem jeśli nie ma rozwiązania, nie ma problemu.