SPECS: pango.spec (GNOME_2_0) [trojan]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 14 Paź 2002, 11:35:36 CEST

On Mon, 14 Oct 2002 11:29:07 +0200 (CEST)
Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl> wrote:

> Problemy z gnome 2.1, których nie ma w 2.0. Na szybko, z tego co
> zapamiętałem, gnome-terminal ma tendencję do zwisów na sztywno pomaga
> tylko kill, gnome-window-properties segfaultuje przy samym starcie.

Chmm, u mnie GT działa, ale nie używam zakładek, bo tam faktycznie są
problemy i mam wyłączone factory mode. To drugie faktycznie się sypie.

> Ale działają gimp i galeon, kompilowane w otoczeniu gnome 1.4, (gimp
> wymaga tylko gtk+). Oczywiście powoduje to brak wsparcia dla

To jak mam mieś stare liby to wolę już mieć gnome 1.4 :-)
Zresztą spokojnie, PLD 1.0 przed lutym pewnie się nie ukaże (bo czemu
miało by się teraz nagle pojawić skoro od dwóch lat nie może), a jeżeli
developerzy gnome nie będą się zbytnio lenić, to 31 stycznia planowane
jest 2.2 więc takowe do PLD 1.0 można włączyć ;))))

                                  Artur