SPECS: pango.spec (GNOME_2_0) [trojan]

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 14 Paź 2002, 11:46:47 CEST

On Mon, 14 Oct 2002, Artur Flinta wrote:

> To jak mam mieś stare liby to wolę już mieć gnome 1.4 :-)
> Zresztą spokojnie, PLD 1.0 przed lutym pewnie się nie ukaże (bo czemu
> miało by się teraz nagle pojawić skoro od dwóch lat nie może), a jeżeli
> developerzy gnome nie będą się zbytnio lenić, to 31 stycznia planowane
> jest 2.2 więc takowe do PLD 1.0 można włączyć ;))))

Co w zupełności nie przeszkadza, żeby teraz włączyc 2.0. Dlaczego mamy się
na własne życzenie dystansowac od innych :)

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)