SPECS: pango.spec (GNOME_2_0) [trojan]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 14 Paź 2002, 11:34:01 CEST

On Mon, Oct 14, 2002 at 11:29:07AM +0200, Tomasz Trojanowski wrote:

> Problemy z gnome 2.1, których nie ma w 2.0. Na szybko, z tego co
> zapamiętałem, gnome-terminal ma tendencję do zwisów na sztywno pomaga
> tylko kill,

To raczej przez i18n.patch na zvt niż gnome 2.1.

> gnome-window-properties segfaultuje przy samym starcie.

Rzeczywiście. A co to za cudo? :)

> Ale działają gimp i galeon, kompilowane w otoczeniu gnome 1.4, (gimp
> wymaga tylko gtk+). Oczywiście powoduje to brak wsparcia dla niektórych
> ficzerów gnome2, ale działa.

Develowy galeon też działa.

> Nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa
> kompilacji czegokolwiek, przy zainstalowanych gnome-libs-devel-1.4...
> i *-devel z gnome2, ale na pierwszy rzut oka wygląda to dobrze.

gnome-panel kompilowany jeśli w systemie było gnome-libs robił ładne
segv na starcie. Pomagało wywalenie gnome-libs na czas kompilacji. Nie
wiem czy to już jest ok.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h