SPECS: pango.spec (GNOME_2_0) [trojan]

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 14 Paź 2002, 11:44:32 CEST

On Mon, 14 Oct 2002, Michal Moskal wrote:

> Rzeczywiście. A co to za cudo? :)

Nie wiem, bo się sypie na starcie ;))

> gnome-panel kompilowany jeśli w systemie było gnome-libs robił ładne
> segv na starcie. Pomagało wywalenie gnome-libs na czas kompilacji. Nie
> wiem czy to już jest ok.

Hmm, będę to sprawdzał

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)