SPECS: rpm.spec (NEW_PEAR_REQUIRES) [misto]

Michal Stochmialek misto w topnet.pl
Pon, 14 Paź 2002, 18:59:44 CEST

On Sun, Oct 13, 2002 at 06:00:41PM +0200, Blues wrote:

> Wogóle - jeżeli robisz to w branchu to zmień w nim z pear(..) na php(..)
> Po 1.0 chciałem to masowo zrobić, ale ty możesz już zacząć :)

hmmm... to jest dziwne. Wydaje mi sie, ze teraz jest
okej. pear(...) sie jednoznacznie kojarzy z klasami
peara, a jezeli zmienisz, to nie wiadomo, czy chodzi
o moduly php, czy o peara.

btw. w specach php-imagick i php-esound raczej
nie powinno byc:
Provides: pear(imagick) czy Provides: pear(esound)
Przeciez to moduly php. Czegos nie rozumiem?

zdrowka,
--
Michal Stochmialek <misto w topnet.pl>