SPECS: rpm.spec (NEW_PEAR_REQUIRES) [misto]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 16 Paź 2002, 08:36:37 CEST

On Mon, 14 Oct 2002, Michal Moskal wrote:
> Ale czy te pakiety dostarczają klasy dla innych pakietów? I czy są
> jakieś inne pakiety, które tego używają? W szczególności, gdy nie jest
> to taki prosty przykład jak horde, gdzie imp, chora etc moża po prostu
> dostać r: horde.

Są zestawy klas, na których są zbudowane inne rzeczy. Wprawdzie nie
przychodzi mi do głowy nic z rzeczy, które u nas w repo leżą, ale...
musimy być na takie rzeczy przygotowani już teraz...

> O! i fajnie :)

Ano - ja też się cieszę :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...