rpm 4.0.2-98 w pld1!!!?

Śro, 16 Paź 2002, 23:32:21 CEST

On Wed, 16 Oct 2002, Michal Stochmialek wrote:
[..]

> dzieki, dzieki... teraz juz rozumiem. Tu nie chodzi
> o czyjes pomylki, tu chodzi o Pomylki.

Po polsku nazywa się to zwykle "pomyłką" ..
To tak jakby bbyły semantyvczne wątplwości i próbowałbyś się doszukiwać
drugiehgo dna gdzie go wogóle nie ma.

[..]
> aaa... rozumiem... a wiec to jest moja sugestia: Pusc na buildery
> jeszcze reszte php-pecl-*, a takze przebuduj php-pear-* i php-4.2.3-5.

> Ale to nie ja kreuje Ra. Przeciez wiesz, co sie
> dzieje po wprowadzeniu nowego systemu zaleznosci.

Czy php-pecl-* potzrebuje nowego systemu zaleznosci ?
I na marginesie pytanie etoryczne: mógłbyś przestać bawić sie w kotka i
myszkę i spróbować porpstu *normalnie* odpowiadać w momencie kiedy
*proszę* Cię o odpowiodzialna i metrytoryczna odpowiedź ?
Wystarczy proste "tak bo .."/"nie bo ..".