rpm 4.0.2-98 w pld1!!!?

Michal Stochmialek misto w topnet.pl
Śro, 16 Paź 2002, 20:56:17 CEST

On Wed, Oct 16, 2002 at 08:19:33PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Odpowidź masz linijkę niżej :>

dzieki!

> Pomyłek.

dzieki, dzieki... teraz juz rozumiem. Tu nie chodzi
o czyjes pomylki, tu chodzi o Pomylki.

> I zaraz po tym kończymy używać 4.0.2 czyli wrzucanie tego do 4.0.2 nie ma
> i tak sensu.

Jezeli tak uwazasz, to po prostu wycofaj rpm-4.0.2-98
z ftpa.

> Nie tylko moje. Za mało się oriwntuję w tym czy można to zrobić i dlatego
> w tych dwuch linjikach jakie zacytowałeś na końcu pojawił się znak "?".

Rozumiem. Wiec Ci wytlumaczylem (linijki ponizej), jak stoi sprawa.

> Z powyższe mówi że w 1.0 nie musi sie to pojawić.
> Pytanie jakie postawiłem nadal niemniej jest aktualne i prosiłbym o
> jakąkolwiek kolejna sugestię co do tego co z tym zrobić czy też nie robić.

aaa... rozumiem... a wiec to jest moja sugestia:
Pusc na buildery jeszcze reszte php-pecl-*,
a takze przebuduj php-pear-* i php-4.2.3-5.

Ale to nie ja kreuje Ra. Przeciez wiesz, co sie
dzieje po wprowadzeniu nowego systemu zaleznosci.
Wiesz, ze wprowadzenie pakietow php-pecl-*
nie poprawia niczego, tylko zmienia nazewnictwo.

pozdrawiam,
--
Michal Stochmialek <misto w topnet.pl>