SPECS: python.spec (HEAD) [mmazur]

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 17 Paź 2002, 00:23:43 CEST

On Wed, Oct 16, 2002 at 11:47:20PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> O pewnogo czasu chodzi mi p głowi żeby wszędzie gdzie jest używane libxpm
> zastapić to używaniem libpng :)
> Miałoby to sens np. dla win mgr-ów (ułatwiłoby to współdzielenie zasobół
> miedzy tego typu aplikacje). Przy pełnym pzrestawieniu resty aplikacji
> spowodowałoby to lepszy stopień skiupienai kodu wykonywanego w procesach X
> sesji gdzie rónolegle są używane libxpm, libpng, libjpeg czy libungif,
> libtiff. Chodzi nie o przypadki kiedy aplikacja ma operować na rónych
> grafikacj tylko kiedy uzywa jednej z tych bibliotek tylko do łądowanai
> [...]
Nie wnikam w sensowność powyższego pomysłu, ale zakładając, że zostanie
on zrealizowany, to myślę, że nikt nie zgodziłby się na wywalenie (lub
wyrzucenie do supported) odpowiednich pluginów z gimp-a, funkcjonalności
z ImageMagick-a oraz samych bibliotek.

Gdbm oraz wsparcie dla różnego rodzaju konwerterów
powinno zostać oficjalnie w głównej gałęzi dystrybucji,
ponieważ istnieją potencjalnie systemy, gdzie się tego
używa. Sporadycznie? No i co z tego?

Weźmy choćby na tapetę aplikacje zgrupowane w Applications/Emulators.
Często używane? Jakoś nie widzę tych aplikacji w supported.

I powtarzam. W kontekście gdbm mówię o narzędziach do konwersji, a nie
samych aplikacjach.

    wrobell <wrobell w ite.pl>