SPECS: python.spec (HEAD) [mmazur]

Czw, 17 Paź 2002, 00:28:08 CEST

On Thu, 17 Oct 2002, wrobell wrote:
[..]
> Nie wnikam w sensowność powyższego pomysłu, ale zakładając, że zostanie
> on zrealizowany, to myślę, że nikt nie zgodziłby się na wywalenie (lub
> wyrzucenie do supported) odpowiednich pluginów z gimp-a, funkcjonalności
> z ImageMagick-a oraz samych bibliotek.

Czekaj nie zrozumiałeś najwidczniej :)
Pomysł ma sens (wbrew pozorom) ale w przypadku kiedy apliacja używa
jednej z wymienionych przezemnie biblioteki jako img lozader .. i nic
wiecej po za wyświetleniem tejże grafiki dalej raczje już z nią nie robi.
Mówiąc inaczej ma to sens w przypadku kiedy chodzi o dogryewanie
zewnęrznych "statycznych" zasobów używnaych przez plikacje. Z tego w
oczywisty sposób są wyłączone aplikacje o których piszesz :)

[..]
> I powtarzam. W kontekście gdbm mówię o narzędziach do konwersji, a nie
> samych aplikacjach.

Jasne. Nikt inaczej z racji małego zakresu używania tego backendu db IMHO
tu już nie myśli :)
Chdzi poprostu o to żeby mieć w pełni funkcjonalny system bez gdbm.
Dokładnie ta sama idea miałaby przyświecać redukcji ilości używanych
bibliotek operowanai na różnych formatach graficznych. Tak samo jak w
przypadku gdbm tak samo i w przyapdku xpm czy tiff trzebaby zapenić
możliwość konwetrsji zasbów z po za dystrybucji do jednego preferowanego
formatu, a także trzebaby dokonać konwersji zabów bitmap o ile takowe są
nie w formacie png na poziomie pierwotnych źródeł.
Teraz mam nadzieję że to jaśniej wygląda :)