SPECS: pwlib.spec (HEAD) [aflinta]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 17 Paź 2002, 09:13:18 CEST

On Thu, 17 Oct 2002, Artur Flinta wrote:
> Rzeczywiściem, nawet na nie zwróciłem na summary uwagi :-) A co do
> zagmatwania całego procesu, to myślę, że idiotyczność pwlib/openh323
> jest wprost proporcjonalna do zagmatwania samego protokołu ;-) Podobno w
> marcu mają dodać SIP - ciekawe po co skoro jest w innych bibliotekach.

Jest libosip, ale nie ma on pełnego wsparcia dla protokołu. Oparty o niego
partysip (proxy sip-owe) też jest mocno ułomne, ale... jest...
Tak BTW to nie ma żadnego porządnego darmowego demona, który by robił za
proxy sip-owe. Jest niby cały system vocal, ale to jest kobyła - każda
paczka ze źródłami ma po 20M, a jest ich kilka.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...