SPECS: pwlib.spec (HEAD) [aflinta]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 17 Paź 2002, 09:20:17 CEST

On Thu, 17 Oct 2002 09:13:18 +0200 (CEST)
Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Jest libosip, ale nie ma on pełnego wsparcia dla protokołu. Oparty o
> niego partysip (proxy sip-owe) też jest mocno ułomne, ale... jest...
> Tak BTW to nie ma żadnego porządnego darmowego demona, który by robił
> za proxy sip-owe. Jest niby cały system vocal, ale to jest kobyła -
> każda paczka ze źródłami ma po 20M, a jest ich kilka.

Teraz rozumiem dlaczego chcą dodać :), no to mam nadzieję, że
przynajmniej w pwlib/openh323 będzie to jakoś lepiej rozwiązane, bo w
sumie co by nie mówić o tych libach, że się idiotycznie budują, są
napisane bez wyraźnej koncepcji to jednak działają i to całkiem
skutecznie. A jeżeli będzie w nich SIP to i gnomemeeting bdzie miał dla
niego wsparcie (tak przynajmniej jego autor mówił).

                               Artur