postgresql i pam

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Czw, 17 Paź 2002, 13:28:09 CEST

On Thu, Oct 17, 2002 at 01:14:25PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 17 Oct 2002, Andrzej Dereszowski wrote:
> [..]
>
> I co pojawiało się w logach ?

pam_unix: Authentication failure, a co się miało pojawić :)

Nie wiem, długo nad tym siedziałem, żeby wyczaić, co jest grane
(może da się jakoś debug włączyć w pam_unix bez rekompilacji, ale
jakoś nie zauwżyłem).
W każdym razie procesy cyrusa chodzą ze swojego konta jakiegoś
(chyba cyrus :) ) i oczywiście kod z pam_unix też na nim biega,
co powoduje, że nie potrafi otworzyć /etc/shadow. Taki wniosek,
bo po 'chmod o+r' /etc/shadow wszystko działało. Ale trochu się
zdenerwowałem, bo długo nie wiedziałem co jest grane, a to standardowo
instalowane pld (wszystko z paczek).

pozdrowionka,

deresz
--