rpm i glibc

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 20 Paź 2002, 21:05:37 CEST

On Sun, Oct 20, 2002 at 06:53:31PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> On Sat, Oct 19, 2002 at 05:57:18PM +0200, Michal Moskal wrote:
[...]
> A takiego, na /bin/rpm nie pomogło. Nie mam pojęcia w jaki sposób, ale
> i tak znalazł sobie to libnss_files.so.2 w wiadomym celu (SEGV).
> Dopiero po s/nsswitch.conf/foowitch.conf/ i s/files/filez/ w paru miejscach
> binarki (w domyślnej konfiguracji nss) przestał.

Jeszcze - chyba ciąg dalszy problemów z nss - część(?) usług może źle
działać bez restartu po upgrade glibca.
Np. mój sendmail nie chciał wysłać powyższego maila (twierdził, że nie
wie co to jest mail.kernel.net.pl (czyli chyba ostatni MX dla
pld.org.pl), potem chciał odbić na mój adres z takim samym efektem) - po
restarcie mu przeszło.

> Do tego statyczne biblioteki są jakieś niekompatybilne (db-static,
> popt-static i bzip2-static zbudowane przez upgradem miały unresolved symbol
> __ctype_b).
> A nowe biblioteki dynamiczne już wymagają glibca 2.3.

To tak żeby nie próbować wracać do starego ;)

Już się buduje. Tylko jeszcze popta trzeba zmergować z DEVEL.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/