rpm i glibc

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 20 Paź 2002, 22:24:16 CEST

On Sunday 20 October 2002 21:05, Jakub Bogusz wrote:
> Już się buduje. Tylko jeszcze popta trzeba zmergować z DEVEL.

Przy okazji mergowania rpm'a zapomniałem o popcie... zaraz poprawię (jeśli
wcześniej nie usnę)...

Natomiast skompilowany przeze mnie poldek (ten co ostatnio na head wylądował)
nie da się używać.... podobno mam wybrakowane gcc, także skompiluję nowe gcc
i jeszcze raz poldka, ale coś jest chyba nie tak.