CVSROOT: logdiff.pl (HEAD) [mkochano]

Pon, 21 Paź 2002, 00:19:00 CEST

On Mon, 21 Oct 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> No cóż. Przeglądać wszystkich nie mam czasu. Mogę przeglądać wybrane
> albo wcale.

Michał spokojnie .. nie zachowój się jakbyś wszystko robił głową, a nie z
głową. Ta zmiana nie była za udana (porostu).

Używasz zapewne procmaila czyli możesz sobie sam wprowadzić własne metody
filtrowania commit logów i o tych regółach nie musisz nikogo informować.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowych oznaczeń listół które mogą być użyteczne
przy takim filtowaniu to można pomyśleć o dołożeniu jakiś znaczników w
nagłówku po to żeby takie operacje ułatwić.