CVSROOT: logdiff.pl (HEAD) [mkochano]

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 21 Paź 2002, 01:17:35 CEST

On Mon, Oct 21, 2002 at 12:19:00AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Michał spokojnie .. nie zachowój się jakbyś wszystko robił głową, a nie z
> głową. Ta zmiana nie była za udana (porostu).
Całe życie mam z tym problem.

> Używasz zapewne procmaila czyli możesz sobie sam wprowadzić własne metody
> filtrowania commit logów i o tych regółach nie musisz nikogo informować.
> Jeżeli potrzebujesz dodatkowych oznaczeń listół które mogą być użyteczne
> przy takim filtowaniu to można pomyśleć o dołożeniu jakiś znaczników w
> nagłówku po to żeby takie operacje ułatwić.
Aha. Jak narazie dodałem X-CVS-Module. Można by jeszcze dodać
X-CVS-User, jeśli komuś to się przyda. Jako że mi ten skrypt jest
potrzebny poza PLD a zmiany w nim wprowadzane powodują dużo zamieszania
i nie nie pasują do moich potrzeb, nie będę więcej wprowadzał tu swoich
zmian. Tak ze sprawę możesz uznać za zamkniętą.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--