%initscript ?

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 23 Paź 2002, 01:03:31 CEST

Dnia Tue, 22 Oct 2002 22:47:59 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko napisał(a):

>/etc/rc.d/init.d:/bin:/sbin:/usr/bin:/usr/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/s
>bin:/usr/bin/X11:/usr/X11R6/bin:/root/bin>
>
>O to że np. jak uruchomisz httpd to o ile nie wiesz co masz w $PATH to nie
>masz pewności czy np. urucjhamiasz binarkę czy skrypt. To pierwsza
>potencjalna konsekwencja która nie wydaj się tu porządana.
>
>Dając tym dowiazniom maskę rc.* masz osiągalną szybko listę skryptów bez
>zaglądania do katalogu czyli poprzez minimum ruchów (co wazne jest np. na
>wolnym/mocno dociążonym połączniu).

Z punktu widzenia admina-usera:
Ani to nie zajmuje dużo miejsca, ani nie śmieci, jest uporządkowane
(*rc.*cośtam) no i zwiększy mi wygodę pracy.
Jestem za wprowadzeniem takich prostych symlinków.

Sprawy techniczne typu makro itd. pozastawiam innym developerom do
ustalenia. Ja się dostosuję. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!