rpm 4.1 i pl.po

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 24 Paź 2002, 00:44:35 CEST

On Tue, Oct 22, 2002 at 04:11:10PM +0200, Artur Frysiak wrote:
> [...]
[...]
> make rpmpopt.pot
> make rpm.pot
> make update-po
>
> Jak czegoś brakuje to znaczy że gettextize popsuło.

Właśnie gettextize psuje po/Makefile.in.in.
Poza tym w przypadku gettexta 0.11.x trzeba jeszcze rpmpopt.pot
przepuścić przez msguniq, bo inaczej reszta msg* nie chce współpracować.

Swoją drogą rpm-rpmpopt.patch dodaje do rpm-a parę komunikatów nie
dodająć ich do *.po.
No i część komunikatów pochodzi z popta, który jeszcze nie miał
tłumaczenia. W tym dwa komunikaty są w popt.h nie oznaczone makrami dla
gettexta.

Ale dodanie polskiego popt.mo nie powoduje tłumaczenia reszty
komunikatów w `rpm --help` - chyba szuka komunikatów tylko w domenie
rpm (ltrace pokazuje textdomain("rpm")), mimo że otwiera oba pliki
(popt.mo i rpm.mo). Można coś z tym zrobić?

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/