blad or ficzer w rc-inetd.conf

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Czw, 24 Paź 2002, 09:40:11 CEST

On Wed, 23 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> No ale nie mówi ..

Mnie sie wydaje ze jesli instrukcja mowi ze parametrem jest lista
oddzielona spacjami lub tabami (a nic nie mowi o cudzyslowach) to
konfigurujacy ma prawo nie wiedziec ze parametry te beda podawane jako
zmienna w shellu (a np. jako argumenty for'a) - bo musialby przegladac
wszystkie rc-scriptsy.

Po drugie konfigurujacy moze rowniez zalozyc (blednie) ze wpisy te sa
"wyeskejpowane" juz na poziomie skryptow.

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl