blad or ficzer w rc-inetd.conf

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Czw, 24 Paź 2002, 00:44:28 CEST

On Wed, 23 Oct 2002 22:09:21 +0200
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:

> Wydaje mi się, że takie coś jest zbędne (informowanie o tym), bo tak
> działają zmienne w shellach i ludzie powinni to wiedzieć.

Zieloni czy developerzy ?
To jest plik konfiguracyjny. Kogos może nie obchodzić jak to jest parsowane i czym. Jest info ze ma to być oddzielane spacjami a nie czym innym wiec żeby poten nie bylo emaili ze niedziała , więc wypadało by zmienić.

Sam bym to zrobił tylko kuleję z angielskim.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler