kdebase i rpath

Czw, 24 Paź 2002, 21:36:17 CEST

On Thu, 24 Oct 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:

> (...)
> Czyli w %build to ma wyglądać:
> KDE_RPATH=""; export KDE_RPATH
> ??
> Mógłbyś potwierdzić, to wrzucą do pieca?

Prościej ..

%{__make} KDE_RPATH=""

To samo takżę w %install bo przy make install jest wykonywane relinkownie
(wąłsnie sobie o tym przypomniałem i musze włąsnei zapuścić budowanie
kdebase od początku :>)

Na razie zmiany tego typu nie wrzucam do repo bo nie jestem pewien
poprawności rozwiązania.

Spróbuj też dodać do parametrów %configure --disable-rpath.
Nie sprawdzałem jeszcze zresztą --disable-rpath nei powoduje juz samo w
sobie że KDE_RPATH jest puste.