kdebase i rpath

Czw, 24 Paź 2002, 21:48:28 CEST

On Thu, 24 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]
> %{__make} KDE_RPATH=""
>
> To samo takżę w %install bo przy make install jest wykonywane relinkownie
> (wąłsnie sobie o tym przypomniałem i musze włąsnei zapuścić budowanie
> kdebase od początku :>)
>
> Na razie zmiany tego typu nie wrzucam do repo bo nie jestem pewien
> poprawności rozwiązania.
>
> Spróbuj też dodać do parametrów %configure --disable-rpath.
> Nie sprawdzałem jeszcze zresztą --disable-rpath nei powoduje juz samo w
> sobie że KDE_RPATH jest puste.

An wygląda że po dodaniu --disable-rpath KDE_RPATH jest puste czyli to
raczej jeżeli już w ten sposób powinno być (bez mastrownaia juz przy
parametrach make).

kloczek
PS. Jeżeli uda Ci się zbudwać już kdebase i bedziesz miał jakeiś efekty to
napisz (potencjalnie mozesz mieć wyniki wczęsniej i dobzre byoby móc
zaoszczedzić kilka godzin)