Spierniczony instalator

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 27 Paź 2002, 21:08:52 CET

On Sun, Oct 27, 2002 at 02:32:33PM +0100, Michal Moskal wrote:
> [...]

ble, s/sterownika/modułu/, za dużo się ostatnio pcoa naczytałem. A i tak
zostało jeszcze 13084 nieprzeczytanych ;/

> pciid tych kart proszę

Znalazłem w (nieaktualnych, bo nowszych w domu nie mam) źródłach
instalatora:

10110009 tulip DEC|DECchip 21140 [FasterNet]
10110009 lmc DEC|DECchip 21140 [FasterNet]

Może to już jest poprawione, nie wiem - sytuacja miała miejsce dobre kilka
miesięcy temu.

Żeby było śmieszniej, lmc to chyba jakaś karta WAN (sądząc po katalogu
w źródłach) ;)
Ale faktycznie ma takie numerki wpisane w module... tylko ma konkretną
wartość subvendor, a tulip PCI_ANY_ID.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/