Spierniczony instalator

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 28 Paź 2002, 01:12:48 CET

On Sun, Oct 27, 2002 at 09:08:52PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Znalazłem w (nieaktualnych, bo nowszych w domu nie mam) źródłach
> instalatora:
>
> 10110009 tulip DEC|DECchip 21140 [FasterNet]
> 10110009 lmc DEC|DECchip 21140 [FasterNet]
>
> Może to już jest poprawione, nie wiem - sytuacja miała miejsce dobre kilka
> miesięcy temu.

Nie było. Znalazłem tam jeszcze dwie inne powtórzone pci-id, ale to były
tylko powtórzone linie (swoją drogą widziałem wiele razy, że mam dwie
karty sieciowe obsługiwane przez pcnet32, ale myślałem że to coś nie tak
z vmware :-). Jak tylko mi net wróci to commitnę.

Myślę, że można ją sobie darować...

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h