SPECS: builder (HEAD)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 28 Paź 2002, 16:52:23 CET

On Mon, Oct 28, 2002 at 04:45:15PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Używam STABLE do etykietowania. Jeżeli mi to usumniesz to *rowalawa* mi
> normalna proceurę puszczania zasobów.

Jak koniecznie chcesz to Ci zrobię alias -Tvs -> -Tvr.

> Secundo: mamy de facto dwie linie rozwoju całych zasobów. Ogólnie mozan je
> przypisać do STABLE i DEVEL. Reszta branchuy w rózncyh miescha jest na
> potzreby konkretnych pakeitów czy kilku pakewitów z jakiejś klasy (np.
> osobna linia dla GNOME 2.1)
>
> W przypadku STABLE jest to na prewno robione konsekwentnie. STABLE oznacza
> bieżący stan zasobów na ftp.

Czyli jak coś commitnę teraz do rpm.spec, branch STABLE (poprawkę np.
jakaś do RA) to się jakimś cudem automagicznie znajdzie na ftp?

> Podobnie konsekwentnie może być to w
> przypadku DEVEL oznaczajć bieżący stan zasobów z ftp nest. Powiem więcej
> .. powinno byc to równie konsekwenine stosowane.

Gdyby nie ten drobny problem, że jest pełno branchy DEVEL i usuwanie ich
raczej nie jest szczytem mądrości.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h