SPECS: builder (HEAD)

Pon, 28 Paź 2002, 17:30:56 CET

On Mon, 28 Oct 2002, Michal Moskal wrote:

> Jak koniecznie chcesz to Ci zrobię alias -Tvs -> -Tvr.

Nie mnoż bytów .. i nie kuś żby robić specjanie jakos duzo zmian po
zamknieciu zmian w 1.0 ponad to co będzie niezbędne :-)

-Tvs wystarczy w zupełnosci :)

> Czyli jak coś commitnę teraz do rpm.spec, branch STABLE (poprawkę np.
> jakaś do RA) to się jakimś cudem automagicznie znajdzie na ftp?

O ile automatycznei to pzrejrzy to conajmniej kilka innych osónb i
automatycznie puszczę to na buildery ;-)

Panowie .. ważne jest jedo żeby nie prowokować rozpraszanai się. Spokonie
poeetykietuję zmiany po 1.0 dla Ra i ręcznie i to tylko dlatego żeby
"wymusić" pzreniesienie całękj pary wkłądanej w zmiany w HEAD gdzie
tymczasow zaczyan się zagnieżdzać DEV^H^^H^HNEST. Teraz mam nadzieje że to
jest ciut jaśniejsze :)