SPECS: builder (HEAD)

Pon, 28 Paź 2002, 16:56:13 CET

On Mon, 28 Oct 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> To teraz jeszcze powiedz jak to zrobisz dla rpm.spec, gdzie jest
> *branch* STABLE. Następnie jak ja mam otagować pakiet po puszczeniu na
> builder nestowy z -r DEVEL. I w końcu po czym poznasz, za jakiś miesiąc
> (/me optymista) czy puściłeś to na builder AC czy RA?

Primo .. w przypadku rpm-a DEVEL zstało wogóle olane i wszystko było
rozwijane na etykietach wohóle ni związancyh z ogólnym schematem.
Secundo. Po tym jak wyglada drzewko odgałezień widać wyraźnie co gdzie w
czym jest i pomylenie lini STABLE jest dość .. trudne do sosiągniecia :)
Nic nie stoi na pzreszkodzie żeby wymienić w tym pakeicie STABLE z nazwy
brancha na nazwę etykiety. I nic to nie zmieni i nadal nie ma potzreby
zmienainia czegokowleik w oggólnym schemacie.

Jeszcze raz. Cała pomyłka wynika stad że w kilku pakeitach jest lekkie
odejście od ogólnego schematu jeścli chdozi o STABLE i neikosekwentne
używane DEVEL. Reszta niepoprawnych skojarzeń i prób "naprawiania" całości
poprzez zwiekszanie entropii a nie poprawieanie coby możliwie wszystko
padkować w jeden ogólnie używany schemat.