2.2 i 2.4 w PLD -- poldek propozycja

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 30 Paź 2002, 12:48:51 CET

Witam!

   Może moje problemy wynikają z nieznajomości poldka, ale co tam:

   Mając dwa źródła pakietów w poldku (Ra i Ra+2.4.18) podczas
wyświetlenia pakietów do upgrejdu pojawiają mi się losetup, mount, glibc
z 2.2, gdyż są nowsze wersje niż w 2.4 ... przez nieuwagę łatwo wrzucić
sobie złą wersję tych pakietów ...

   Moja propozycja jest taka, aby z Ra wydzielić wszystkie pakiety
zależne od jądra 2.2 do podkatalogu 'kernel-2.2' i dorzucić Ra+2.4.18 do
dodatkowego podkatalogu kernel-2.4 ... w poldek.conf każdy musiałby mieć
odkomentowane przynajmniej dwa źródła pakietów (jądro (2.2 lub 2.4) i
pozostałe pakiety), a nie jak do tej pory przynajmniej jeden ...

   Każdy za pomocą poldek.conf decydowałby jakie jądro chce mieć w
systemie i tylko pakiety zależne od tego jądra widziałbym w poldku.

Co Wy na to? (jak na lato?)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.