SPECS: xosd.spec (HEAD)

Śro, 30 Paź 2002, 21:24:00 CET

On Wed, 30 Oct 2002, Artur Flinta wrote:

> Dobra, chyba wiem co było i nie wiem dlaczego tak się działo, ale
> __libtoolize nie nadpisało mi pliku ltmain.sh przychodzącego z pakietem
> i całość się posypała potem przy linkowaniu (znaczy niby przeszło bez
> błędów, tylko potem nie było liba do instalacji). Teraz eksperymentalnie
> poprawiłem speca z powrotem do stanu poprzedniego (tak mi się wydaje) i
> działa - znaczy ltmain.sh jest nadpisywane tym z /usr/share/libtool.

Czyli, że nie działa poprawnie opcja -c|--copy ?
To już bliżej naprowadza gdzie może być błąd .. szukaj w okolicach obsługi
opcji --copy/--force

Tak bajdełejem to jeszcze kilkanaście dni temu byłem skłonny na początku
prac nad 2.0 wykasować wszystkie "rm -f missing" po tym przypadku teraz
dochodzę do wniosku, że to byłonby niekonsekwentne/nieprawidłowe bo
-c|--copy w automake powinno także nadpisywać skrypt missing. Dopiero po
poprawieniu tego będzie można usunać wszystkie "rm -f missing" ze speców
(w pierwszym odruchu kiedy o tym myślałem byłem skłonny owo "rm -f
missing" wkręcić do makra %{__automake}).

Wogóle .. może wartoby juz teraz pogadać o zmanach masowych w spechach
jakie dobrze będzie wykonać po 1.0. Po wykonaniu serii takich zmian
jako ostanie planowałem wyciecie do zera %changelogów.
Po poprawieniu automake wyciuciu wszystkich "rm -f missing" mogłoby być
właśnie jedna z takich masowych korekt.

Może ktoś ma jakieś propozycje, przepyślenia co do innych masowych korekt
w specach jakia możnaby/trzebaby zrobić na początku prac nad 2.0 ?