SPECS: xosd.spec (HEAD)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 30 Paź 2002, 21:03:44 CET

On Wed, 30 Oct 2002 09:54:46 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> W configure.in stoi jak byk AM_PROG_LIBTOO.
> Co jest tu nie tak ? :>

Dobra, chyba wiem co było i nie wiem dlaczego tak się działo, ale
__libtoolize nie nadpisało mi pliku ltmain.sh przychodzącego z pakietem
i całość się posypała potem przy linkowaniu (znaczy niby przeszło bez
błędów, tylko potem nie było liba do instalacji). Teraz eksperymentalnie
poprawiłem speca z powrotem do stanu poprzedniego (tak mi się wydaje) i
działa - znaczy ltmain.sh jest nadpisywane tym z /usr/share/libtool.

				Artur