tetex w ra

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Czw, 31 Paź 2002, 13:53:21 CET

Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:

> Jak to już kiedyś ktoś napisał[1], pijamy herbatę ekspresową i z fusów
> nic nie wywróżymy.

dobrze. to tak. nowy tetex jest mergniety na HEAD. tomek poslal na
buildery,  na ftp sa smieci - dwa tetex'y pomieszane razem
[stare tetex-latex teraz jest tetex-format-latex i okolice]

wiec instalacja sie wysypuje - nie moze znalesc zaleznosci. na
przyklad klasy marcina sa w starym otoczeniu robione. [czytaj
tetex-mwclass]
oraz co gorsze proba instalacji nowego tetex-context wywala, iz req
jest perl(path_tre) ktore nie wiem gdzie co i jak ?

a wiec. 1. porzadek na ftp... 2. o co chodzi z tym perlem 3. trza
dodac BR "openssl-devel" bo sie wywala na -lssl ;> - ale ja to juz
zrobie za chwile

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt