tetex w ra

Czw, 31 Paź 2002, 17:35:16 CET

On Thu, 31 Oct 2002, wrobell wrote:

> No nie... chyba jaja sobie robisz...

Nie nie robię.
Zachęcanie do testowania tego co było na branchu to było dość mocnio na
wyrost .. przecież to sie nawet do testowania nie nadaje o nie można
tego spójnie doinstalwoać.

Wrzucam na HEAD to co było, a jak dopracujecie to do poziomu w którym
powstaną spójne paczki (jeszcze nie koniecznie wytestowan ale takei które
*przynajmniej* będą miały poprawne zaleznosci) to jeszcze raz to ktoś
wrzuci na HEAD.

Przyszłowiowy "szlaban do góry" na rzucanie nowości na HEAD to nie to samo
co wrzucanie rzeczy dokumentnie skopanych .. i to tym bardziej że nic nie
przeszkadząło żeby dopracowywać co tzreba dalej na branchu :>

Rzuciłem to na buildery w dobrej wierze że jest to zreczywiście gotowe do
tego zeby przenosić to HEAD .. że jest to już coś warte.