tetex w ra

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Czw, 31 Paź 2002, 17:39:25 CET

Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:

> [...]

[..]

> Wrzucam na HEAD to co było, a jak dopracujecie to do poziomu w którym
> powstaną spójne paczki (jeszcze nie koniecznie wytestowan ale takei które
> *przynajmniej* będą miały poprawne zaleznosci) to jeszcze raz to ktoś
> wrzuci na HEAD.

stoj. zawziolem sie i dzis bedzie to juz stabilne ;P  wiec na razie
sie wstrzymaj z przenoszeniem na head starego. byc moze za chwile
dostaniesz release 3 i to _pusc_ na buildery. prosze.

nastepna sprawa to wywalenie calosci tetex* z ftp... i wrzucenie
dopiero nowego.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt