łączność z cvs.pld.org.pl

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 13:38:51 CEST

> Ja jestem "po sąsiedzku" z cvs-em i też nic robić nie mogę - problem jest
> wewnątrz cieci PG lub na routerze wyjściowym PG (to ostatnie w ślepo
> obstawiam...).

Najsmieszniejsze jest to, ze kiedy wchodze przez http nie mam najmniejszych
problemow ze sciaganiem plikow. Mozecie mi jakos wyjasnic mi ten fenomen?

pzdr.
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \