łączność z cvs.pld.org.pl

Pon, 2 Wrz 2002, 14:41:27 CEST

On Mon, 2 Sep 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Co się dzieje z łączem???
> Przez weekend z tpnetu nie byłem w stanie zrobić "cvs up SPECS", teraz
> z futuro puściłem, to się uaktualnia jeden spec co parę minut :/
> Z rsyncem z cvs.pld.org.pl to samo.
>
> W takich warunkach nie da się nic robić.

cvswegb nie potrafi zwrócić robots.txt i to co widziesz to
pośrednioskutki tego. Poprostu Własnie okresowo przechodzimy "napad"
indekserów (w tym wypadku równoczesnie gazeta.pl i google).
Dzisiaj z rana z tego powodu był ponad 250 load. Wszystko byłoby ok gdyby
nie to że odpalane cvs-y przez index.cgi zakładaja locki.
Na razie wyłaczyłem cvsweba.

Blues coś przebąkiwał że może sróbuje wygospodarować osobną maszynkę na
którą będzie się rsyncować zasoby cvs i przekierowywać ruch z
http://cvs.pld.org.pl/