łączność z cvs.pld.org.pl

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 14:48:20 CEST

On Mon, 2 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[...]
> Blues coś przebąkiwał że może sróbuje wygospodarować osobną maszynkę na
> którą będzie się rsyncować zasoby cvs i przekierowywać ruch z
> http://cvs.pld.org.pl/

heh - chciałbym mieć osobną maszynkę na to :)

Mogę to zrobić, ale na pewno nie będzie to cvsweb, jeżeli "prezentuje" on
takie zachowanie. Po prostu moja maszyna tez musi żyć :)
Spróbuje w końcu uruchomić chora, ale ostatnie podejście było porażką.
Ktoś zna jakiś inny przyzwoity interfejs do cvs-a?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...