SPECS: em8300.spec 1.4->1.5 [rrw]

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 10:48:45 CEST

On 02.09.03 Marcin Bohosiewicz pressed the following keys:

> 1. Brak budowania modulow UP/SMP (patrz np ians.spec)
> i podpakietow kernel-*, przystosowania do uzywania z kernelem spoza PLD.

Feel free to add them. Ja nawet nie wiem, od której strony się za to
zabrać.

> 2. Czy initscript to najlepsza metoda ładowania modułow do kernela?
> Nie da sie tego poprzez /etc/modules.conf ładowac dynamicznie?

Ładowania modułów i aplołdu mikrokodu.

Jestem zdania, że to powinno wylądować gdzieś w modules.conf, ale...
Uważam, że programy robiące w %post echo "bleble" >>/etc/modulec.conf to
bardzo chory pomysł.

Z tego powodu przecież PLD ma </etc/sysconfig/rc-inetd/>. Może już czas
więc, żeby dorobiło się też </etc/modules.d> czy czegoś podobnego?

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35