SPECS: em8300.spec 1.4->1.5 [rrw]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 11:18:40 CEST

On Tue, 3 Sep 2002, Robert R. Wal wrote:

> On 02.09.03 Marcin Bohosiewicz pressed the following keys:

> Feel free to add them. Ja nawet nie wiem, od której strony się za to
> zabrać.

Mowie Ci, pzryjrzyj sie pakietom takim jak: svgalib.spec, ians.spec,
drbd.spec i wszystkie kernel-*.spec odpowuedzialane za dodatkowe
moduly do sieciowek, nvidii itp.
Tam jest dobry wzor.

> Ładowania modułów i aplołdu mikrokodu.
rozumiem ze ten upload moze byc w post-install w modules.conf zrobiony?

> Jestem zdania, że to powinno wylądować gdzieś w modules.conf, ale...
> Uważam, że programy robiące w %post echo "bleble" >>/etc/modulec.conf to
> bardzo chory pomysł.
Ale mniej chory niz ladowanie modulow z poziomu skryptu,
jezeli modul moze byc ladowany przez kmod'a na podstawie modules.conf
w momencie odwolania sie do urzadzenia.

> Z tego powodu przecież PLD ma </etc/sysconfig/rc-inetd/>. Może już czas
> więc, żeby dorobiło się też </etc/modules.d> czy czegoś podobnego?
Zaproponuj poprawke na modultis ;)

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-