postgresql - czemu tak jak jest i czy można coś poprawić?

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Śro, 4 Wrz 2002, 18:46:57 CEST

On Tue, Sep 03, 2002 at 06:16:20PM +0200, wrobell wrote:
> http://lists.pld.org.pl/index.cgi?22:mss:827
> Trza mieć tylko czas. Jak będę miał, to zrobię to tak jak powinno być.

hmm .. przeczytałem. z tego co rozumiem, to popierasz, że konfiguracja
powinna być via postgresql.conf
co prawda nie do końca jestem pewien pomysłu z
/etc/rc.d/init.d/postgresql startujący różne instancje bazy danych na
danej maszynie (a co jak np. chcę zrestartować, albo zastopować tylko
jedną z nich?), ale ogólnie podoba mi się.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam